Wednesday, December 22, 2010

kenape mesti maher zain??? =D

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you



sekarang ni memg da trend maher zain kot ek..semua ank gadis,ank teruna,gadis sunti,mak gadis,nenek gadis sume da terkene ngn maher zain ni..haha..
aku pun xpasti bila masa la mamat ni glamour kat malaysia..
first time aku dgr lagu dye..yang ni la..for the rest of my life..dat time was my study break..eh..nananaa..gap je la..2 days before i have to face my PSA paper..ha..mase tu..tgh stress giler bace buku PSA n smpai tertdo..(baru bace 1 bab je pon..stress je lebih..heh)
bile terjaga..dgr la syup2 lagu ni..cm enak je smpai kt telinga ni..n then,aku x sabar nk taw lagu ni lgu sape..then i wake up,pegi kat luar n tgk long housemate aku tgh lyn youtube..so..she talk to me bout  it dgn bersemangtnye,dgn air kopi pahitnye(stay up la konon) about maher zain..bla..bla..sampai aku tertdo balik...hahaha


da second person yg buat aku terdengar balik lagu maher zain ni..kakyue n abg joe..(kakak sulung n abg iparku)
diorang siap ade cd lagi tu maher zain..yg lucu nye..siap bluetooht lagi lagu ni laki bini..adoila..mcm2 la ragam..
tp..i xdela nk kemaruk sgt..but..his song is great!superb!..full with meaning..n..u know wut..i learn something behind it..=)


nk taw nape?? korang try bace every single lyrics in the song(hayatila siket wey)
lagu ni actually was dedicated from a lovely husband to his beloved wife..sbb tu la aku interested hahaha(genya*)
 dont mis undersatanding eh...


aku tertarik pun not because i want to be a wife dalam masa terdekat tp sbb terharu sgt dgn maksud lagu yang seakan menghargai kaum wanita...haha (walaupun aku da pegi kursus kawin)ha????
nape..terkejut..itu kiter story next entry ek?hahahaa
dadaaaaa =D





1 comment: